.

.

.

Sunday, November 2, 2014

förhandsbeställ typografikalendern 2015 (scroll down for English info)




Jag är så fantastiskt glad över all uppskattning och fin feedback jag fått för typografikalendern! Jag har sett den i användning i många hem och jag har själv två kalendrar i användning varje dag. Vi har en familjekalender som hänger på kylskåpet och så har jag en för mitt arbetsschema och mina frilansjobb, för att hålla koll på projekt och deadlines.

Typografikalendern 2015 består av tolv fristående A4 ark med handritad typografi på lyxigare papper. För varje dag i månaden finns det gott om rum att skriva in roligheter och viktigheter. Kalendern kan hängas upp med magnetclips, pappersklämmor, på galgar, med tejp eller nålas upp på anslagstavla.

Ett kalenderpaket innehåller förutom själva kalendern även en blyertspenna med uppmuntrande ord, allt snyggt paketerat!

I år säljer jag inga kalenderpaket med magnetclips eller pappersklämmor, de kan du enkelt köpa härifrån, härifrån eller härifrån.


Så här beställer du Typografikalendern 2015:
Priset för ett kalenderpaket är 220 kr (inkl. moms)/kalender + expeditionsavgift 60 kr/beställning.
Maila mig på fialottajansson[at]gmail.com för att beställa. Kom ihåg att meddela din adress och hur många kalendrar du vill ha! Jag sänder faktura med i paketet.

Förhandsbeställ och få rabatt!
Om du beställer före den 16 november får du Typografikalendern för 190 kr (inkl. moms)/kalender + expeditionsavgift 60 kr/beställning.
Maila mig på fialottajansson[at]gmail.com för att beställa. Kom ihåg att meddela adress och antal! Du kan även lägga en beställning via Fia Lotta Jansson Designs facebook-sida. Där finns även en giveaway, gilla oss på Facebook så ser jag om du deltar!

Typografikalendern 2015 sänds ut under första veckan in december.

Jag svarar gärna på frågor angående kalendern och ser fram emot din beställning!






Pre-order the Typography Calendar 2014
The Typographic Calendar 2014 is a practical hand lettered calendar with twelve separate sheets of A4 size papers. All text is in Swedish.

A set of the calendar and a pencil with a hand written quote is 220 SEK (including 25% VAT) + shipping 60 kr/order.

If you pre-order before November 16th you will pay only 190 kr + 60 kr/order.
Order your calender by sending me an e-mail to fialottajansson[at]gmail.com. Remember to tell me your adress and how many calendars you want. You can alson order the calender via the Fia Lotta Jansson Design Facebook page.

The Typographic Calendar 2015 will be shipped during the first week of December.

I'd be happy to answer any questions you might have. Looking forward to your order!





No comments: